آموزش ترید در صرافی کوکوین آموزش تصویری ترید در kucoin

آموزش ترید در صرافی کوکوین آموزش تصویری ترید در kucoin

سلام حجت عزیز؛ خیر از ارزهای دیگر نیز می‌توانید برای راه‌اندازی ربات کوکوین استفاده کنید. می‌توانید هرازگاهی ربات را متوقف کرده و سپس سود خود را نیز به جریان بگذارید. سلام مهدی عزیز؛ ربات کوکوین موجودی شما را به یک Sub-Account منتقل و سپس شروع به معامله می‌کند. می‌توانید از بخش Transfer موجودی Sub-Account را به Main-Account منتقل کنید. دوست عزیز؛ کافیست در بخش باکس ربات کوکوینتان بر روی دکمه مشابه پاور کلیک کنید. بعد از این موجودی نهایی ربات به حساب اصلی شما برخواهد گشت.

معرفی صرافی کوکوین و راهنمای کامل معامله در آن

چگونه در کوکوین اسپات ترید کنیم؟ انجام معاملات اسپات در صرافی کوکوین به سادگی امکان پذیر است، در این مقاله قصد داریم از… صرافی کوکوین در حال حاضر از 5 ارز فیات از جمله USD ،CAD ،VND ،IDR و CNY پشتیبانی می‌کند. ارز های دیجیتالی که کوکوین پشتیبانی می کند شامل اکثر کوین های معروف مانند بیت کوین، اتریم، لایت کوین و… است. متخصصانی که بیش از این روی پروژه های مانند iBox PAY کار کرده بودند و کوکوین یکی از جدیدترین صرافی های ارز دیجیتال در این صنعت است. با استفاده از صرافی کوکوین می توانید رمزارز های خود را به یکدیگر تبدیل کنید.

  • سلام عرشیای عزیز؛ بله به گفته پشتیبانی صرافی کوکوین، امکان ایجاد ساب اکانت‌های متعدد وجود دارد.
  • صرافی همتاپی – صرافی برتر ارزهای دیجیتال © کلیه حقوق وبسایت محفوظ و متعلق به صرافی همتاپی می‌باشد.
  • بعد از انجام این مراحل، بر روی گزینه‌ی “terms of use” کلیک کرده و پس از مشاهده تمام قوانین و شرایط استفاده از این صرافی در صورت موافقت، تیک را فعال کرده و به ادامه مراحل ثبت نام می‌پردازید.
  • در باکس اول از شما یک حساب ولت یا کیف پول از شما می‌خواهد.

در قسمت بعد، برای تایید شرایط استفاده از خدمات صرافی روی I have already read them کلیک کنید. سپس اگر قصد استفاده از اپلیکیشن آن روی تلفن همراه خود را دارید، در همان صفحه روی گزینه «APP» کلیک کنید. در مرحله‌ی بعد آدرس و شبکه‌ی ارز انتخاب شده را انتخاب کنید و تایید را بزنید. ارز دلخواه‌تان را از میان گزینه‌های این فهرست انتخاب کنید.

پیش از آنکه اقدام به سپرده‌گذاری سرمایه خود در یک صرافی نمایید، همواره بسیار حائز اهمیت است که از امنیت آن اطمینان حاصل کنید. بدیهی است که بدون اعتماد به امنیت یک صرافی نمی‌توانید وجوه خود را در اختیار آن صرافی قرار این سایت دهید. این موضوع ممکن است مسئله‌آفرین باشد؛ چراکه حجم‌های معاملاتی پایین گاهی به این معنا هستند که نقدینگی کافی وجود ندارد. اگر تنها به انجام معاملات خرد می‌پردازید، این مسئله مشکل چندانی را برایتان ایجاد نخواهد کرد. اما اگر به دنبال یک صرافی با کمیت بسیار بالا می‌گردید، احتمالاً کوکوین صرافی مناسبی برایتان نخواهد بود.

ما در طول مقاله تلاش کردیم به صورت جامع درباره تمام ابعاد صرافی کوکوین به صحبت بپردازیم و هیچ چیزی را جا نندازیم. اگر نکته یا مسئله‌ای بود که به آن نپرداخته بودیم، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید. همانطور که در طول مقاله درباره آن بحث کردیم شما در این بستر می‌توانید با ارزهای برتر فیات تعداد وسیعی از ارزهای رمزنگاری شده را خریداری کنید. صرافی کوکوین به شما امکان می‌دهد با استفاده از تجارت فیات P2P با کارت اعتباری از طریق Simplex ، Banxa یا PayMIR به خرید رمزارزها بپردازیم. با توجه به مسائل موجود در این صرافی به شدت به کاربران توصیه می‌شود تا برای جلوگیری از مشکلات در آینده، تایید و احراز هویت در صرافی کوکوین را تکمیل کنند.

حقایق پیرامون KuCoin

توسط احمد گل کار

احمد گل کار