بهترین تغذیه در توله سگ مجموعه حیوانات خانگی سالوکی | پت شاپ لند

بهترین تغذیه در توله سگ مجموعه حیوانات خانگی سالوکی | پت شاپ لند

وعده­ های زمان­ بندی ­شده نه تنها برای سگ سالم هستند، بلکه به آموزش خانگی و آموختن لانه به سگ کمک می ­کنند و می ­توانند یک تجربه­ خوب برای سگ شما باشند. ممکن است بخواهید که ظرف غذا را تا انتها پر کنید و سگ تمام طول روز را مشغول خوردن باشد. این کار برای شما راحت است، اما در این صورت نمی ­توانید میزان تغذ­یه سگ را مشاهده کنید و البته میزان دفع او را می­ توانید بهتر پیش­بینی کنید. از زمان­ بندی وعده به عنوان بخشی از برنامه­ آموزشی خانه­ خود استفاده کنید. غذای تشویقی سگ معمولا برای تقویت سگ ها ، اشتها آوری آن و آموزش سگ ها استفاده می شود .

“>برای تأمین پروتئین و چربی موردنیاز توله‌ها، می‌توانید از غذاهای خانگی و تجاری استفاده کنید. اما مقدار و ترکیب این غذاها برای توله‌ها، به نژاد، وزن، شرایط زندگی و روحی این پت شاپ در شهر قدس حیوانات بستگی دارد. به همین خاطر توصیه می‌شود که برای تعیین دقیق مقدار و ترکیب غذایی توله‌ها از دامپزشک مشورت بگیرید. دامپزشک‌ها با بررسی تمام فاکتورهای نامبرده، رژیمی را برای توله در نظر می‌گیرند که دقیقاً متناسب با شرایط زندگی و حیاتی آن باشد.

غذا خشک سگ رویال کنین مکسی پاپی وزن 4 کیلوگرم

به یاد داشته باشید، که در ذهن توله سگتان، وقت گذرانی با شما، برای او بهترین پاداش است. براساس گفته کارشناسان، بهتر است تشویقی ها تا ۵ درصد کالری مورد نیاز حیوان را تشکید دهند. به عنوان مثال، یک سگ یورک شایر تریر به یک بیسکویت استخوانی خیلی بزرگ نیاز ندارد. هنوز هیچگونه تعریف رسمی در مورد غذای ارگانیک برای حیوانات خانگی وجود ندارد. دامپزشکان با استفاده از امتیاز شرایط بدنی سگ (امتیاز ۱ تا ۵)، سگ ها را مورد معاینه قرار می دهند که این امتیاز از یک برای سگ های لاغر تا ۵ برای سگ های چاق متغیراست.

کنسرو سگ سیمبا با طعم گوشت شکار وزن ۴۱۵ گرم

عدم تغذیه طولانی مدت به این معناست که توله سگ شما مواد مغذی مورد نیاز برای رشد مناسب را دریافت نمی‌کند و در کوتاه مدت و بلند مدت میتواند منجر به توقف رشد، شکنندگی استخوانها و سیستم ایمنی ضعیف شود. با مشاوره در مورد نژاد خاص توله سگ خود، بسته بندی غذای او را بررسی کنید یا با دامپزشک مشورت نمایید. اگر سگ شما از غذای خود خوشش می‌آمد، ایده خوبی است که هنگام انتقال به غذای سگ بالغ به همان طعم و بافت قبلی پایبند باشید.

  • خب چیزی نیست از جا تکان نخورید در این راهنمای سنجاق مگ برای تربیت حیوانات خانگی راههای کنترل صدای سگ را با شما در میان می‌گذاریم.
  • تغذیه توله سگ و نحوه پرورش و نگهداری آنها در سنین پائین ممکن است برای افراد مبتدی و تازه کار امری دشوار باشد.
  • راستی شما ساکن تهران یا هر کدوم از شهرهای ایران که باشید می‌تونید از پتیشا خرید کنید و به سرعت کالاهای مدنظرتون رو درب منزل دریافت نمایید.
  • اینجوری دیگه می‌تونین از هر ماده غذایی باید چند وقت یکبار یا به چه میزان در رژیم غذایی توله سگ دلبندتون استفاده کنین.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار