خانه هوشمند نتالتک راهکاری عالی برای ساختمان‌ هوشمند و لوکس-خانه هوشمند آکو

اساس کار این پروتکل ها امواج رادیویی ماند خانه هوشمند و یا اینترنت ( هوشمند سازی بیسیم ) ، بدون نیاز به هیچگونه سیم کشی، می باشد. در نتیجه بدون نیاز به ذره ای تغییر در سیم کشی ساختمان و یا نیاز به سیم کشی اضافه خانه هوشمند بیسیم ارزان پیاده سازی می شود. از مزایای سیستم خانه هوشمند می توان به قیمت مناسب و هزینه نصب بسیار کم آن نسبت به حالت دیگر اشاره کرد. در حال حاضر بسیاری از برندهای ایرانی مطرح پیشرفت چشم گیری در زمینه خانه هوشمند داشته اند. بنابراین همین موضوع باعث شده که برندهای ایرانی انتخاب خوبی برای داشتن یک خانه هوشمند ارزان باشد. تهران, تعمیر دوربین مدار بسته تحت شبکه، تعمیر دوربین بیسیم( وایرلس)، دیجیتال و آنالوگ تهران, تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ جک دار، بازویی، ریلی, کشویی، لولایی و ….

سرانجام جدال تکنولوژی و ویروس کرونا

مادر خانواده نیز از حضور فرزندان خود در اتاق هایشان موقع خواب و برگشت آنها از مدرسه با خبر می شود. Control4 در سال ۲۰۰۳ توسط اریک اسمیت ، ویل وست و مارک مورگان تأسیس شد و با شرکت در نمایشگاه تکنولوژی های خانه CEDIA Expo شروع به کار کرد. Control4 بعدا در همان سال اولین محصولات خود را به عنوان یکی از اولین شرکت های فعال در حوزه هوشمند سازی وارد بازار کرد.

سیستم های مرکزی خانه هوشمند متصل گردند و از روش های گوناگونی و از هر نقطه از جهان و در هر زمانی کنترل شوند. همچنین به وسیله اتوماسیون نویسی و دانش خودکار نمودن وقایع میتوان دخالت فردی را در انجام امور روزانه به حداقل رسانید. اکنون با ورود تکنولوژی اینترنت اشیا و تبدیل شدن آن به بخش جدایی ناپذیر زندگی، نوبتی هم که باشد، نوبت خانه شماست که با تکنولوژی روز دنیا همگام شود.

با توجه به اینکه در ساختمان های ساخته شده تغییرات سخت تر است لذا از سیستم هوشمند بی سیم بیشتر استفاده می گردد. شرکت مهندسان مشاور ساختمان هوشمند آویتا با بهره گيری از تكنولوژی مدرن سيستم های الكتريكی منطبق با استاندارد KNX ، بالاترين ضريب آسودگی و ايمنی را با درنظر گرفتن مبحث هزينه ، تضمين می نمايد. توجه شدید، به جزئیات جوهره ی اصلی طراحی منحصر بفرد شركت مهندسان مشاور ساختمان هوشمند آويتا است. زمانی که می‌خواهید خانه خود رو هوشمند کنید، نیازی نیست که در همان ابتدا همه امکانات هوشمند را با هم پیاده‌سازی کنید. در نتیجه می‌توانید با بودجه کمی شروع کرده و به مرور زمان خانه هوشمندتان را گسترش دهید. همراهان گرامی، درصورت هرگونه سوال راجع به هوشمندسازی ویلا در تهران و اخذ مشاوره رایگان می توانید با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل فرمائید.

برخی از محله های شهر تهران که خدمات هوشمند سازی ساختمان در آن ارائه می شود:

تمامی این کارها به راحتی با استفاده از اپلیکیشن smart home که روی موبایلتان نصب کرده اید قابل کنترل و مدیریت می باشد. در شکل زیر می توانید آبیاری گیاهان را مشاهده کنید که با استفاده از تکنولوژی BMS نیازی به حضور شما نیست و با کمک موبایل می تواند از هر جای دنیا آبیاری گیاهان شما را انجام دهد. خانه هوشمند قابلیت های فراوانی مانند کنترل سیستم های روشنایی،سیستم سرمایش و گرمایش، تجهیزات الکتریکی و کنترل درهای ورودی دارد. این که در هوشمندسازی ساختمان یا پروژه چه امکاناتی قابل ارائه است به نیاز کاربر، ملاحظات اقتصادی و همچنین زیرساخت پروژه بستگی دارد.

  • نوع دیگر مربوط به پروتکل های بیسیم بوده که در حال حاضر نه تنها در ایران بلکه در سطح بین الملل به عنوان پکیج هوشمند سازی خانه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.
  • 3- حضور دایمی وخدمات پس از فروش بسیار مناسب و موجودی انبار با توجه به تعداد زیاد نماینده و مشتریان.
  • یکی از مواردی که باعث قدرتمند شدن خانه های هوشمند می‌شود، سناریوهای هوشمند هستند.
  • طراحی محصولات جدید کمک کرده تا دسترسی به کنترل همه خانه روی تاچ پنل (مانیتورهای لمسی)، تبلت و گوشی های هوشمند فراهم شود که این تجربه ای جدید از آسایش قابل لمس است.

ساختمان های هوشمند تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت زندگی دارند همچنین باعث بالا رفتن کنترل کاربران روی تمامی اجزای ساختمان خواهند شد. یک خانه هوشمند به کاربر اجازه می دهند تا تمام موارد موجود در ساختمان را از راه دور کنترل کند. همچنین با استفاده از سیستم های هوشمند مصرف انرژی کاهش پیدا کرده و در نتیجه آن هزینه های جاری انرژی کم شده و از تخریب و آلودگی محیط زیست جلوگیری می شود. نظارت دائمی و افزایش امنیت و ایمنی، افزایش ارزش افزوده ساختمان و ملک از دیگر امکانات خانه هوشمند میباشد. ما در شرکت خانه های هوشمند تمامی ساختمان ها را فارغ از نوع کاربری، اندازه و سال ساخت آن ها هوشمند می کنیم.

خانه هوشمند نتالتک راهکاری عالی برای ساختمان‌ هوشمند و لوکس-خانه هوشمند آکو

از پرکاربرد ترین سناریو های خانه هوشمند، سناریو مهمان، سناریو مسافرت و سناریو ورود به خانه هوشمند تهران خانه می باشند. کلیه وسیله های هوشمند آسانه دارای حافظه داخلی مدام العمر هستند و درصورت خاموش شدن هر ماژول هوشمند، کلیه اطلاعات و تنظیمات در آن حفظ میشود. حتی اطلاعاتی همانند آخرین وضعیت روشن و خاموش بودن خروجی ها و سناریو ها نیز در حافظه دائمی این وسیله هوشمند حفظ میشود. هوشمند سازی لوازم مختلف برقی و مکانیکی از مهمترین کاربردهای خانه هوشمند است. دارای پنل کریستالی نشکن نمایشگر led دو رنگ نصب آسان قابل جایگزینی با تمام کلیدهای قدیمی رنگ بدنه سفید و قاب دور کروم ولتاژ ورودی 100 ولت تا 256 ولت گارانتی یک ساله توان خروجی در لامپ ال ای دی 500 وات و در سایر لامپ ها… تنوع بالای محصولات و امکان پیاده سازی هوشمند سازی منازل مسکونی با بودجه های مختلف.

راهنمای کامل راه اندازی و استفاده از وسایل خانه هوشمند آسانه در قسمت آموزش سایت در دسترس است. همچنین این امکان وجود دارد تا بدون شبکه وای فای و صرفاً از طریق اتصال مستقیم گوشی به وسیله هوشمند آن را کنترل کرد. برای این کار باید وسیله را به حالت AP ست کنید و با وای فای گوشی به آن متصل شوید. افزایش زیبایی و لوکس شدن فضای خانه با استفاده از به روزترین تجهیزات هوشمندسازی منازل مسکونی. با پیاده سازی سیستم هوشمند در یک فضای هتلی علاوه بر ایجاد فضای سرشار از آسایش برای مسافران شما می توانید خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهید. در این مرحله آموزش کاربری سیستم و نحوه استفاده از آن به شما داده خواهد شد و شما قادر خواهید بود تا با آسودگی از امکانات خانه هوشمند خود استفاده کنید.

هوشمند سازی سیستم گرمایش و سرمایش خانه

توسط احمد گل کار

احمد گل کار