گل لاله، معرفی+ نگهداری+ نماد+ عکس کافه گلدون | mikhakflower

لاله ی وحشی یا اصلاح نژاد نشده گل‌های کوچک قرمز و نارنجی دارد اما امروزه نژادهای اصلاح شده اندازه درشت تر و رنگ‌ها و شکل‌های بیشتری دارند و بسیار زیبا و چشم نواز هستند. برای پرورش گل لاله بهتر است از خاکی سبک استفاده شود. برای سبک شدن خاک می‌توانید به آن مقداری ماسه و شن اضافه کنید. بهترین خاک برای لاله مخلوط کوکوپیت، پیت ماس و پرلیت است. اگر گل لاله را در منزل نگهداری می‌کنید از دریافت نور کافی توسط گیاه اطمینان حاصل کنید.

بذر پیاز زرد

چای از قدیم تا به امروز طعم و مزه دل پذیری داشته و روزانه جزء یکی از نوشیدنی های مورد استفاده هر خانه ای است که حس خوشایندی را به افراد منتقل می کند. اولین بار در دهه 1950 معرفی شد، لاله های ترکیبی داروین تلاقی میان لاله های دیرهنگام و لاله های امپراطور اولیه است. این والدین همان چیزی است که به آنها شکوفه های بزرگ، شکیل و شکوفائی نسبتاً زودهنگام می دهد. بسته به فصل و موقعیت شما، هیبریدهای داروین معمولاً از اواسط فروردین تا تیر شکوفا می شوند. در تهیه داروهای خواب‌ آور از این گیاه استفاده می‌کنند.

  • فروشگاه ما یکی از بهترین مجموعه های لاله های زرد را دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.
  • برای این که بتوانید به این گل زیبا نور رسانی انجام دهید آن را در محیطی که نور کافی در آن منطقه وجود داشته باشد بکارید.
  • سازگار نبودن پیاز این گیاه به رطوبت باعث می شود خاک سبکی برای آن در نظر بگیرید که زهکشی نیز شده باشد.
  • لاله ها در آفتاب نیم روزه و زیر درختان برگریز نیز عملکرد خوبی دارند.
  • پیازهای خود را تا زمان کاشت و یا به منظور نگهداری در انبار در کیسه کاغذی نگهداری کنید.

همانطور که رشد می کنند، می توانند کمی خم شوند و آویزان شوند. توصیه می کنیم از گلدان باریک تری استفاده کنید تا آنها را محکم و راست نگه دارید. همچنین چرخاندن گلدان می تواند مفید باشد تا گل ها در یک جهت خم نشوند. برای طولانی‌ترین عمر گلدان، ساقه‌های مجله خبری گل میخک را به صورت مورب برش دهید، سپس دو سوم بالای گل‌ها را در قیف روزنامه بپیچید و به مدت یک یا دو ساعت در آب خنک قرار دهید. سپس ساقه ها را مجددا برش دهید و لاله ها حداقل یک هفته ماندگاری دارند.

گلدان فلزی قطر 17 با پایه ونوس

پروندلبو، لاله‌ها و زنبق‌های ایران و گونه‌های مجاور، ۴۲–۳۸. پروندلبو، لاله‌ها و زنبق‌های ایران و گونه‌های مجاور، ۱۲. پروندلبو، لاله‌ها و زنبق‌های ایران و گونه‌های مجاور، ۸. پروندلبو، لاله‌ها و زنبق‌های ایران و گونه‌های مجاور، ۳۸. این کار نه تنها دمای مناسب برای جوانه زدن گیاه را فراهم می کند، بلکه نوک جوانه ها را نیز از نور خورشید می پوشاند. آنها اغلب دارای یک لکه رنگی متفاوت در قاعده ساق پا ها (گلبرگ ها و کاسبرگ ها) در داخل هستند.

نحوه کشتن گیاه کودزو

بخشهای جدا شده را به خوبی بررسی کنید و هر قسمتی را که به نظر نرم و دفرمه می‌آمد از آن جدا کنید. در نهایت پیازهای جدا شده و پیاز مادر را در عمقی 3 برابر اندازه پیاز، مجدد بکارید. پیاز را از گلدان خارج کنید و به کمک یک بیلچه باغبانی، خاک های چسبیده به پیاز را به خوبی پاک کنید.

http://architecton.ir

توسط احمد گل کار

احمد گل کار