خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت تهران خودرو | car

از آنجا که خریدار در ازای دریافت خودرو تنها بخشی از پول آن را پرداخت می­کند، بنابراین ممکن است حق مالکیت تا پایان پرداخت اقساط به او تعلق نگیرد. البته توافق بر سر این مسئله بسته به نظر فروشندگان مختلف، متفاوت است. همچنین اگر به دنبال خرید ماشین قسطی هستید، حداکثر توان مالی خود برای پرداخت اقساط را در نظر داشته­ باشید. موارد مذکور اصلی­ ترین مدارک مورد نیاز برای ثبت نام خودرو اقساطی هستند.

این خودرو، همانطوری که عرض شد، از دسته خودرو های شاسی بلند بوده که امکانات بیشتری نسبت به انواع خودرو های قبلی دارد. رنج قیمت این خودرو، براساس قیمتی که توسط مسئولان و مدیران شرکت مدیران خودرو تحت برنامه شرایط فروش مدیران خودرو اعلام شده است، بین ۵۶۰ تا ۵۹۰ میلیون تومن اظهار شده است که بسته به مدل آن می تواند ارزان تر و یا گران تر باشد. توضیحات تکمیلی درباره خرید و فروش این مدل از اتومبیل های MVM، در بروشور ها و شرایط فروش این اتومبیل آورده شده است که از طریق سایت های این شرکت قابل دسترسی هستند. این مدل از خودرو MVM نیز همانند مدل های قبلی، ۳ سال گارانتی داشته و سرویس اولیه آن ها رایگان می باشد. مجموعه ما با ایجاد امکان خرید اقساطی ایران خودرو در محصولات پژو در خدمت همه مشتزیان گرامی است. ایران خودرو برای طراحی زیبا پژو 207 از فناوری های پیشرفته ای استفاده نموده است.

فروش اقساطی اطلس

اگر فروشنده حق مالکیت خودرو را تا اتمام پرداخت اقساط به خریدار ندهد، بدیهی است که فروش خودرو غیر فروش اقساطی خودرو ممکن می­باشد. از طرفی اگر این حق به خریدار داده شده ­باشد، باز هم امکان فروش ماشین وجود ندارد. از آنجا که پس از خرید خودروی اقساطی، ماشین در رهن شرکت فروشنده قرار می­گیرد، امکان فروش به صورت قانونی میسر نمی­باشد.

  • گروه خودروسازی ایران خودرو برای تولید و مونتاژ محصولات خود سالن‌های مونتاژ و تکمیل‌کاری مختلفی دارد.
  • دوره ی بازپرداخت وام در شرکت ها از چند ماه تا چند سال متغیر می باشد.
  • مشتریان گرامی قادر خواهند بود با مراجعه به وب سایت شرکت مبین خودرو، از انواع خودروها، قیمت روز و همچنین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو اطلاع پیدا کنند.
  • البته این سدان نسبت به نسخه هاچبک، مزایا و معایبی دارد که پرداختن مختصر به آن خالی از لطف نیست.
  • جهت مشاوره و اطلاع از شرایط نسبت به نصب اپلیکیشن خودروشاپ و این صفحه فرم مشاوره خرید را تکمیل و ارسال کنید.

این نوع مدل از خودروی MVM بر اساس امکاناتی که دارند معمولا رنج قیمتی بین ۳۹۰تا۴۹۰ میلیون تومن دارند که به نسبت امکاناتی که دارند و همچنین به نسبت قیمت های اتومبیل های امروزی، قیمت مناسبی می باشد. برای این خودرو نیز، همانند سایر خودرو های سری MVM، شرایط فروشی در نظر گرفته شده است که این شرایط فروش، از طرف مسئولین مدیران خودرو اعلام می شوند و تحت عنوان شرایط فروش مدیران خودرو در معرض عموم مردم قرار می گیرند. این سری از خودرو نیز همانند خودروی MVM315 3 سال گارانتی دارد و سرویس اولیه آن توسط خود شرکت و به صورت رایگان انجام می شود.

لیست محصولات ایران خودرو

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت تهران خودرو | car

اگر قصد خرید اقساطی ایران خودرو را دارید، به‌احتمال زیاد می‌دانید که اولین و بزرگترین کمپانی تولیدکننده خودرو کشورمان سالهاست که طرح اقساطی ندارد و متاسفانه هیچ همتی برای رفع خلاء موجود هم وجود ندارد. به‌عبارتی خودروساز ایرانی بخش قابل توجهی از مشتریان بالقوه خود که با مشکل تامین مالی برای پرداخت یکباره مبلغ تمام شده خودرو مواجه هستند را نادیده می‌گیرد. اما آیا اگر تصمیم بگیرید از ایران خودرو به‌صورت نقدی ماشین بخرید، این فرصت در اختیار شما قرار می‌گیرد که با پرداخت هزینه، ماشین دلخواهتان هرچه که باشد از پژو 206 تا دنا پلاس یا تارا را فورا تحویل بگیرید؟! طرح فروش اقساطی ايران خودرو و فروش اقساطی کرمان خودرو تحویل فوری بهترین پیشنهاد برای خریداران ماشین­های داخلی هستند. همچنین خرید اقساطی سایپا دیگر راهکار ما به دوستداران این شرکت خودروسازی می­باشد. بنابراین خرید هر خودرویی بسته به نظر شماست پیشنها میکنیم که برای خرید اتومبیل مورد علاقه خود به کیان خودرو مراجعه بفرمایید.

فروش زانتیا نقره ای تمام فابریک83

توسط احمد گل کار

احمد گل کار