پیاز گل لاله قرمز تجهیزات کشاورزی و باغبانی کود کامل و کود بهاره | mikhakflower

شما قادر خواهید بود 💌 خود را بنویسید کارت پیام و 📅 را انتخاب کنید تاریخ ارسال در وارسی بخش. اگر نیاز به قرار دادن تصویر در نظر/پرسش خود هستید از این صفحه وارد شوید. تلفیقی از دانش بومی و تکنولوژی جهت رشد متعادل گیاه را با کود آوری تجربه کنید.

نماد گل لاله سفید

اگر در داخل گلدان گل لاله خود را کاشته اید می توانید آن را بیرون کشیده و در جای مناسبی نگه داری کنید. برای این که بتوانید از گل لاله با کیفیت خوب و بالا بهره مند شوید بایستی بدانید که پیازهایی که دارای لکه باشند مناسب نخواهند بود. شما در هر فصلی که بخواهید می توانید پیازهای لاله را خریداری نمایید ولی بایستی تا زمان پاییز صبر داشته باشید. به عنوان مثال برای گلدانی که 30 سانتیمتر ارتفاع دارد گیاهی انتخاب کنید که طول ساقه آن سانتیمتر باشد.

لاله شاخه بریده

گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. تکثیر گل لاله را می‌توان به وسیله سوخ‌های کوچکی که از سوخ اصلی به وجود می‌آیند، انجام داد. برای این کار چند هفته بعد از اتمام گلدهی، پیازها را از زمین خارج کرده و در معرض هوا قرار می‌دهند. این کار زمانی انجام می‌شود که بوته گل کم کم رو به زردی و خشکی رفته و می‌توان سوخ‌ها را به راحتی جدا کرد. بعد از بیرون آوردن سوخ‌ها صبر کنید تا در هوای آزاد رطوبتشان کم شود. پیازچه‌ها را در فاصله 15 تا 18 سانتی‎‌متری و در عمق 10 سانتی‌متری خاک بکارید.

در مناطق 7 و 8، یک مکان سایه دار یا مکانی با آفتاب صبحگاهی انتخاب کنید، زیرا لاله ها گرمای زیادی را دوست ندارند. این گل به عنوان یکی از موثرترین ضمادها در درمان گزیدگی توسط حشرات، نیش زنبور، سوختگی، خارش و حساسیت پوستی شناخته می‌شود. لاله همچنین ریسک ابتلا به سرطان را نیز کاهش می‌دهد و در ضدعفونی کننده‌ها نیز استفاده می‌شود.

http://architecton.ir

با فرا رسیدن فصل اسفند و نزدیک شدن به فصل گلدهی شن ها را از روی پیاز برداشته و آبیاری دو بار در هفته را آغاز می کنیم. پس از کاشت آن را آبیاری کنید و برای دریافت آب مورد نیاز از بارش های زمستانی، گلدان را بیرون قرار مجله خبری گل میخک می دهیم. این گل که به عنوان گل شاخه بریده طرفداران زیادی دارد، باغداران زیادی را به کاشت وسیع آن ترغیب می کند. از این رو فروشگاه دمبرگ پیاز این گل محبوب را به صورت آنلاین در تعداد بالا نیز به فروش می رساند.

  • یکی از انواع لاله که در ایران مشهور است گل لاله واژگون با زیبایی فوق العاده است.
  • اما تا زمانی که گیاه برگ نداشته باشد عمل آب دهی را لازم نیست.
  • پس از این که پیازها شروع به ریشه دادن کردند دمای مناسب آن 12 درجه سانتیگراد خواهد بود.
  • رنگ زرد روشن لاله ها از نظر بصری بسیار دلپذیر به نظر می رسد.
  • قارچ خاکستری (بوتریتیس) گلبرگها و ساقه‌ها را تحت تاثیر قرار میدهد.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار