زندگی با کربن صفر: روز شما در یک دنیای کربن خنثی چگونه خواهد بود

تصویر پیش فرض New Scientist

اما بسیاری از ما تجسم زندگی روزمره بدون انتشار را از خانه و غذا گرفته تا سفرها و مناظر اطرافمان از دست می دهیم. “من فکر می کنم ما احتمالا به اندازه کافی این کار را انجام نمی دهیم. مایک تامپسون گفت: این کار واقعاً مفیدی است که ترس را از بین ببرید و مردم را هیجان زده کنید. تغییر آب و هوا کمیته (CCC)، مشاور قانونی دولت بریتانیا.

وقتی زنگ هشدار به صدا در می آید، باران سیل آسا در بیرون تقریباً کافی است که ایسلا را به لحاف خود بازگرداند. برای اواخر تابستان غیرعادی است…


منبع: https://www.newscientist.com/article/mg25133504-300-net-zero-living-how-your-day-will-look-in-a-carbon-neutral-world/?utm_campaign=RSS%7CNSNS&utm_source=NSNS&utm_medium=RSS&utm_content=homeاینطور نیست که دنیا فاقد تعهدات باشد. اگر در بریتانیا، اتحادیه اروپا، ایالات متحده یا ده‌ها مکان دیگر زندگی می‌کنید، هدف اعلام شده این است که در جایی زندگی کنید که انتشار گازهای گلخانه‌ای خالص تا سه دهه در آن صفر باشد. یازده کشور – کانادا، دانمارک، فرانسه، آلمان، مجارستان، ژاپن، لوکزامبورگ، نیوزیلند، اسپانیا، سوئد و بریتانیا – قبلاً این هدف را در قانون ذکر کرده استو ده ها نفر دیگر قصد خود را برای انجام این کار اعلام کرده اند.

مطلب زیر تلاشی است برای پر کردن این شکاف و نشان دادن یک روز از زندگی ایسلا، کودکی امروز، در سال 2050. طبیعتاً گمانه زنی است – اما بر اساس تحقیقات، نظر کارشناسان و آزمایشات در حال انجام در این بار. .

امروز در سال 2050

تعداد کمی از ما به طور کامل تحول اقتصادها و رفتار خودمان را که مبارزه وجودی با تغییرات آب و هوایی مستلزم آن است، هضم کرده‌ایم – حتی اگر گزارش ماه گذشته هیئت بین‌دولتی تغییرات آب و هوایی (IPCC) زمان کمی را که برای تسریع انتقال به دنیای تمیزتر

توسط احمد گل کار

احمد گل کار