نحوه محاسبه هزینه طراحی داخلی

مبلمان کلاسیک اداری یکی از سبک های مبلمان است که به طور قطع می توان گفت هرگز از چرخه مد خارج نشده و نخواهد شد زیرا این سبک در نوع خود بسیار متفاوت و منحصر بفرد است. البته بعضی اوقات نمی توان گفت که فرد کاملا یک سبک مدرن و یا کلاسیک را می پسندد. همواره شرکت ها به دنبال راهکار هایی برای افزایش راندمان کاری خود برای کارمندان بوده اند و یکی از کار هایی که در راستای افزایش راندمان کاری و تاثیر گذاری بر مشتری می توان انجام داد ، انتخاب دکوراسیون اداری زیبا و جذاب و همچنین متناسب با فعالیت شرکت می باشد تا با از بین بردن محیطی خشک و بی روح شرکت را به محی زنده و فعال تبدیل کند از همین رو ما تصمیم بر آن گرفتیم تا در مقاله انواع سبک های دکوراسیون داخلی اداری را به شما عزیزان معرفی کنیم . بهتر است میزهای اداری دارای کشو و قفسه باشند تا از بی نظمی و بهم ریختگی جلوگیری شود.

برای اطلاع از قیمت شما می توانید با مشاوران ما در تماس باشید. یا می توانید یکی از دیوار های اتاق را به کمک کاغذ دیواری یا رنگ نسبت به سایر دیوار ها متفاوت کنید و از یک ساعت کلاسیک ایستاده یا دیواری استفاده کنید این کار بی نهایت محیط کار شما را متفاوت و چشمگیر می کند. در این باره باید به نوع طراحی داخلی اداره خود دقت کنید. امروزه شاهد ایدههای ناب و خلاقانهای هستیم که هر کدام به نوبهی خود تاثیر بی نظیری بر روی عملکرد افرادو جذابیت محیط اداری، خواهند داشت. برای انجام این سبک از طراحی باید روند کار به گونه ای باشد که تمرکز کارمند تا تا حد بسیار زیادی بر روی وظایف خود باشد. اگر میز و صندلی های استفاده شده برای کارمندان به قدر کافی راحت نباشد یا آنها را برای کار دچار مشکل کند، مثلا ارتفاع میز بلند باشد، آنها به زودی خسته و کلافه میشوند و ممکن است برای دقایقی از پشت میز خود بلند شوند تا خستگی و گرفتگی عضلات خود را برطرف کنند که این زمان از دست رفته، بسیار بازدهی اداره شما را پایین خواهد آورد و ممکن است مراجعان را ناراحت کند. این جمله که قیمت مبلمان کلاسیک بیشتر از قیمت مبلمان مدرن است، همیشه درست نیست؛ در واقع قیمت بستگی به نوع انتخاب شما از لحاظ طرح، جنس، رنگ، کارایی و برند شرکتی که از آن خرید میکنید، دارد؛ اما در مجموع قیمت مبلمان اداری کلاسیک معمولاً از نوع مدرن آنها بیشتر میشود.

به طور کلی در طراحی دکوراسیون داخلی ، طراحان در تلاشند تا جای امکان فضاها را طوری طراحی کنند تا تمام فضاها از نور طبیعی بهره مند شوند . انتخاب چراغ های دیواری به جای چراغ های سقفی، به خاطر تابش ملایم نور توسط چراغ دیواری است که محیط را گرم و صمیمی تر می کند. برای مثال، در شرکتهایی با مدل طراحی open office از پارتیشن های بلند و کامل استفاده نمی کنند و به جای آنها از پارتیشنهای دوجداره شیشه ای استفاده میکنند. برای دسترسی به این مقالات، لینک آنها در داخل صفحه توضیحات نمونه کار مربوطه قرار داده شده است.

یکی از جذاب ترین طراحی ساختمان های اداری ” شرکت دارویی سیناژن ” می باشد که توسط “گروه معماران مدام” طراحی و اجرا شده است و تمام جذابیت های یک فضای اداری را یک جا فراهم کرده است. طرح و چیدمان مبلمان اداری تأثیر زیادی در روابط بیشتر بین کارمندان و افزایش کارایی و بهره وری میشود، به شرطی که اصولی را رعایت کنید. دکوراسون اداری را شیک می نامیم که زیبایی و کارایی را به همراه داشته باشد . نه تنها دفتر شما را جذاب تر می کند، بلکه فضای مثبتی نیز ایجاد می کند و باعث بهبود رفاه کارمندان می شود. برای اینکه کم تر دچار تردید در خرید مبلمان شوید بهتر است نگاهی دقیق تر به سبک های مبلمان بیندازیم. اگر نگاهی به دفتر کار بعضی از مدیران داشته باشیم گاهی اوقات با صحنه های عجیبی روبرو خواهیم شد. بهره مندی از نگاهی نو و بکر در طراحی دکوراسیون داخلی تجاری سبب پدید آوردن فضاهایی غنی تر و پربارتر شده و نتایج بهتری از جمله راندمان بالاتر در فعالیتهای تجاری به دنبال دارد. همچنین بعضی پارتیشن ها علی الخصوص مدل های چوبی، به سبب زیبایی و سلیقه خاصی که در ساخت آن ها به کار رفته است، قابلیت ایجاد فضایی دلنشین و گرم را در محیط منزل دارا هستند؛ به این معنا که علاوه بر جداسازی فضا می توان از بعد دکوراتیو آن ها در فضای داخلی بهره جست.

گرچه با رعایت این نکات میتوانید مبلمان اداری دلخواه خود را انتخاب کنید و دکوراسیون اداره خود را بچینید، اما در نهایت ما به شما پیشنهاد میکنیم برای طراحی دکوراسیون و مبلمان اداری خود از یک فرد متخصص در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی اداری استفاده کنید تا دکوراسیون اداری شما اصولی تر باشد. اگر میتوانید بهتر است از تابلو های بزرگ استفاده کنید . برخلاف تصور خیلی از افراد که مبلمان کلاسیک را طراحی شلوغ بزرگ می دانند باید گفت که این سبک از مبلمان دارای ظرافت بی نظیری در طراحی هستند البته این ظرافت به معنی ضعیف و شکننده بودن آن ها نیست بلکه در طراحی و زیبایی آن ها است.

امروزه در سراسر جهان از طراحی داخلی به عنوان مجموعه عظیم از علم و هنر در صنعت یاد می شود. به دلیل تمایل بیشتر افراد به دورکاری که پیش از این هم به آن اشاره شد، برای برقراری ارتباطات مجازی و تشکیل جلسات مهم از طریق ویدئو کنفرانس، لازم است تجهیزات مناسبی را در طراحی داخلی فضای اداری در نظر بگیریم. مبلمان اداری مدرن یکی از جدیدترین سبک ها در طراحی تجهیزات اداری می باشد که تاثیر مستقیم در چیدمان، ماهیت میز و صندلی اداری دارد. مبلمان اداری کلاسیک یکی از ظریف ترین انواع مبلمان اداری و تجهیزات اداری می باشند. انتخاب مبلمان اداری یکی از انتخاب های سخت و گیج کننده است. استفاده از یک رنگ ثابت در دکور محیط اداری، برای کارکنان کسل کننده می باشد. انتخاب مبلمان کلاسیک اداری در محیط هایی با فضای مدرن یک انتخاب بسیار هوشمندانه و جذاب است.

در طراحی و تولید مبلمان کلاسیک از متریال های خاص و متنوعی استفاده می شود و باید گفت این مبلمان یکی از گران ترین سبک ها و انواع تجهیزات اداری می باشند و جز دسته مبلمان اداری لوکس قرار دارند. به این ترتیب می توان بدون ایجاد یک دفتر کار شخصی از تمام تجهیزات و امکانات دفتر کار استفاده کرد . هر فرد با توجه به گرایش های روانی و تمایلات شخصی خود همچنین محیط جامعه ای که در آن رشد کرده و مدارج تحصیلی یا کاری خود می توان سلیقه های متفاوتی در انتخاب سبک های دکوراسیون و مبلمان اداری داشته باشد. چون بسته به محلی که قرار است پارتیشن تعبیه شود ممکن است مدلهای متفاوتی در دسترس باشند که هرکدام ویژگیهای به خصوصی دارند و بعضی از آنها تنها برای محلهای خاصی مناسب هستند. بنابراین اگر قصد دارید ک دفتر نوساز خود را تجهیز نمایید بهتر است از دیدگاه همکاران خود و سلایق آنها نیز مطلع شوید.

رنگ به شما کمک می کند تا فضای کلاسیک خود را بهتر به نمایش بگذارید. مبلمان کلاسیک برای فضای های کوچک طراحی نشده زیرا در محیط های کوچک به خوبی زیبایی خود را نمی تواند به نمایش بگذارد تا توجه را به خود جلب کند. به کارگیری لامپ های شیک دیگر مانند لامپ های هالوژنی و حتی نور های مخفی میتواند به زیبایی محیط شما تاثیر مثبت بگذارد . گردش بویی خوش و لذت بخش در فضا می تواند روی خلق و خوی افراد تاثیرات مثبتی را به جا بگذارد. اولین بخشی که پس از ورود به یک اداره با آن مواجه میشویم بخش لابی میباشد. مبلمان اداری کلاسیک تأثیر بسیار مثبتی در افراد ایجاد میکند، پس اگر قرار است در محل کارتان تصمیمات مهم گرفته شود و قراردادهای مهم بسته شود بهتر است از مبلمان اداری کلاسیک استفاده کنید. سازمان و اداره شما مانند خانه دوم افرادی است که در آنجا به فعالیت مشغول هستند جایی که شما بعنوان مدیریت آن مجموعه برای بدست آوردن سهم بیشتر از بازار و همچنین سود بیشتر از تجارتتان و ایجاد کردن فرصتهای جدید شغلی و در نهایت خدمت موثر به جامعه وقت زیادی از زندگی با ارزش خود را در آنجا سپری میکنید.اگر شما صاحب یک شرکت خصوصی باشید دکوراسیون دفتر کار شما که نماد و شمای کلی کار و تجارت شماست بسیار اهمیت بالایی پیدا میکند .این دکوراسیون میتواند معرف فرهنگ سازمانی و افکار پنهان شما نیز باشد.جالب است بدانید خیلی از سازمانها و شرکتهای موفق و به نام و پیشرو در صنعت از دکوراسیونهایی استفاده میکنند که بتوانند همان راحتی خانه را در محیط کار نیز داشته باشند .البته باید برای داشتن دکوراسیون اداری و چیدمان مبلمان اداری مناسب برای محیط کار شرایط مختلفی را آماده سازید که اولین شرط ان استفاده از نظرات یک مشاور حرفه ای میباشد .

برای ارائه طرح های پارتیشن شیشه ای دو جداره به سفارش مشتری، می توان از طرح با فریم یا به شکل فریم لس انتخاب نمود. یکی دیگر از انواع پارتیشن های اداری ،پارتیشن های فریم لس می باشد که امروزه به دلیل طراحی خاص و مدرن و نیز قیمت مناسب بسیار مورد توجه کارفرمایان عزیز قرار می گیرد. نکته مهم در مورد فضاهای جدا از هم، آزادی طراحی آنهاست، شما می توانید دکوراسیون آن را هر طور که می خواهید چیدمان کنید. با طراحی داخلی یک دکوراسیون اداری شیک با بهره گیری از المان های مدرن روز دنیا می توانید فضایی مطلوب را برای کارکنان خود فراهم آورید و بدون اینکه ملزم به کاهش آسایش و راحتی کارکنان باشید، رو به جلو حرکت کنید و روند رشدتان را حفظ کنید. یا به سایت www.adyina.comمراجعه نماییدطبیعی است که فضا برایتان بعد از یک مدت عادی و خسته کننده باشد زیرا هر روز حداقل 8ساعت را در اداره میگذرانید .خود این عادی نشدن و کسل کننده نشدن فضا به ظرافتهای دکوراسیون اداری و طراحی مبلمان اداری مربوط میشود . برای راهنمایی بیشتر در انتخاب مبلمان اداری مدرن یا کلاسیک می توانید با راه های ارتباطی کارشناسان آفن، که در تماس باما سایت قرار دارد ارتباط برقرار کنید.

نور طبیعی برای محیط به طور کلی بسیار خوب و مناسب است اما اگر قصد دارید پنجره را با یک پرده بپوشانید بهتر است از پرده های بلند و شیک استفاده کنید . یعنی چند روش را همزمان به کار بگیرد. این یافتهها بهقدری موردقبول واقع شد که زندانهای سراسر ایالاتمتحده آمریکا و کانادا بهمنظور کاهش خشونت، این رویه را در دستور کار خود قرار دادند. به این ترتیب مصرفکنندگان هم از مزایای چوب و هم از مزایای شیشه در کنار یکدیگر بهرهمند خواهند شد. به همین ترتیب برای فضاهای نسبتاً بزرگ از مبلمان اداری کلاسیک استفاده کنید. برای استفاده از سبک کلاسیک به عنوان سبک غالب دکوراسیون به فضاهای بزرگ تر نیاز داریم. در ادامه قصد داریم به فاکتور هایی بپردازیم که برای زیبا تر کردن محیط شما بسیار مهم است این فاکتور ها مسئله هایی است که بسیار مهم اند مانند دیوار و کف پوش ، نور پردازی و رنگ ها و بسیاری دیگر که در ادامه به آن اشاره میکنیم .استفاده از رنگ مناسب برای محصولاتتان بسیار مهم است رنگ انتخابی برای دکوراسیون اداری به طور کلی باید مکمل های همدیگر باشند و بعضا با رنگ های ضد زیبایی بهتری را هم نمایش میدهند . در ادامه با ما همراه باشید تا نکاتی را در مورد چگونگی تجهیز و چینش یک دکوراسیون اداری کلاسیک را باهم بررسی کنیم .دکوراسیون اداری کلاسیک یک سبکی با ترکیب مبلمان اداری راحت به همراه طراحی متفاوت و دکوراسیون رسمی است .استفاده از برخی رنگ هایی که در دکوراسیون اداری سبک کلاسیک به شدت یافت میشوند و معمولا از آن ها استفاده میشود مانند رنگ های کرم و تقارن آن رنگ .سبک کلاسیک یک سبک پرطرفدار در دکوراسیون های اداری است .

پارتیشنها انتخاب مناسبی برای شرکتهایی است که فضای بزرگی دارند اما کارمندان فضای اختصاصی ندارند. دیدن شرکتهایی که در کافهها، کافیشاپها و در خانه کار میکردند، امری عادی بود، زیرا شرکتها شروع به استفاده از این روشهای جدید کار کردند. یقینا هیچ فردی که عاشق آثار مدرن است نمی تواند در یک محیط کار که با مبلمان اداری کلاسیک تزئین شده است ارتباط خوبی برقرار کند و در بلند مدت روی کارایی فرد تاثیر خواهد داشت و همچنین برعکس این موضوع نیز صادق است. به نحوی که فرد ناظر نمی تواند بگوید که دفتر مدیر از سبک چیدمان مبلمان اداری مدرن پیروی کرده و یا برعکس کاملا از سبک چیدمان مبلمان اداری کلاسیک! دکوراتورها با دانش فوق خود در این خصوص با مشاهده محیط کاری فرد می توانند لوکس ترین دکوراسیون اداری را در اختیار شما قرار دهند. در ادامه بخش کوچکی از طراحی دکوراسیون اداری را ملاحظه مینمایید .با یکبار خرید از شرکت مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود . کدام بخش ها در دفتر نزدیک به همدیگر فعالیت دارند؟

زیرا از متریال بسیار مرغوبی تولید شده اند و مدت زمان بسیار زیادی طول می کشد تا کیفیت آن کاسته طراحی داخلی اتاق اداری شود. مبلمان های کلاسیک اداری از مواد بسیار با کیفیت و خوبی تولید می شوند به طوریکه گاهی این مبلمان ها جزء دسته بندی مبلمان عتیقه قرار می گیرند که قیمت بسیاربالایی دارند. از آنجایی که ممکن است شرکتهای مختلف تولید کننده، کد رنگی مشابهی را برای رنگ های غیر یکسان استفاده کنند، پیشنهاد میشود که مبلمان مورد نظر خود را از نزدیک دیده و پس از اطمینان از یکی بودن رنگها اقدام به خرید کنید. اما در طراحی معماری داخلی نیز میتوانیم شما را با دسته بندیهای مختلفی مواجه کنیم که هر کدام از آنها با توجه به دستهی قرارگیری ، مورد برنامهریزی ، طراحی پلان و اجرا قرار خواهند گرفت . برخی نکات مربوط به فضاسازی و سیرکولاسیون و همچنین تأسیسات الکتریکی و مکانیکی با توجه به عملکرد ساختمان در نظر گرفته میشود که در ادامه به مهمترین آنها اشاره میکنیم. در صورتی که با این اصول آشنایی مناسبی ندارید، اقدام به هزینههای بیپایه و اساس جهت تغییر دکوراسیون ساختمان انجام ندهید و از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

توسط احمد گل کار

احمد گل کار