تا چه حد از مدفوع حیوان خانگی خود اطلاع دارید؟ با این مسابقه در تصاویر پیدا کنید

تمام تصاویر توسط کریس پکهام

این قطره خوشمزه توسط سومین گونه بزرگ پنگوئن باقی مانده است. گوانو جنتو اغلب در مسیرهای پیاده‌روی می‌آید، زیرا پنگوئن‌ها فشار زیادی در روده خود ایجاد می‌کنند که آن را به مسافت طولانی می‌کشد. محققان دانشگاه کوچی ژاپن این را محاسبه کرده اند فشار داخل رکتوم یک پنگوئن مدفوع می تواند به 28 کیلو پاسکال برسد – که کافی است…


منبع: https://www.newscientist.com/article/mg25634172-000-how-well-do-you-know-your-animal-poo-find-out-with-this-picture-quiz/?utm_campaign=RSS%7CNSNS&utm_source=NSNS&utm_medium=RSS&utm_content=homeآیا می توانید این تصاویر پو را با حیوان مسئول مرتبط کنید؟ این مسابقه از کریس پکهام طبیعت‌شناس کمی سرگرم‌کننده است – اما در طول راه با حقایق جالبی در مورد مدفوع آشنا خواهید شد.

زمین


14 دسامبر 2022

پاشیده شده، پاشیده شده یا پاشیده شده، در موقعیت استراتژیک قرار گرفته یا به طور مرتب پیچیده شده است – دسته ای از چرندیات همیشه با پیامی برای طبیعت گرایان کنجکاو همراه است که آن را تفسیر کند. در ساده ترین شکل خود، خیانت می کند که کدام موجود آنجا بوده است. با تمرین، چیزهای بیشتری به شما خواهد گفت. تحت بررسی آزمایشگاهی، در مورد وضعیت و وضعیت فرد، و همچنین اطلاعاتی در مورد گونه به عنوان یک کل که ممکن است در غیر این صورت از آن مطلع نباشیم، مانند پراکندگی، جمعیت، و محدوده رژیم غذایی به ما می گوید. گاهی اوقات ممکن است بدبو باشد، اما مدفوع همیشه منبع دانش است. و در زمانی که هر چیز کوچکی در مبارزه ما برای نجات گونه های جهان اهمیت دارد، ما نمی توانیم گوش هایمان را کر کنیم. پس بیایید یاد بگیریم که مدفوع حیوانات را دوست داشته باشیم – با این مسابقه شروع کنیم.

چگونه بازی کنیم

تصویر پیش فرض New Scientist

آیا شما پاسخ های خود را دارید؟ اکنون به پایین بروید تا متوجه شوید که آیا حق با شما بود یا خیر و حقایق جالبی در مورد هر یک از حیوانات و مدفوع آنها کشف کنید.

کریس پکهام

الف. پنگوئن جنتو

تصویر پیش فرض New Scientist

به تصویر بالا نگاهی بیندازید و سعی کنید بفهمید که کدام مد متعلق به کدام حیوان است. برای اینکه کارها کمی ساده تر شود، این مسابقه چند گزینه ای است. در اینجا حیواناتی هستند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید:

  • پنگوئن جنتو
  • عقاب طاس
  • کرم ابریشم
  • پلنگ برفی
  • گراز وحشی
  • خفاش گوش دراز

توسط احمد گل کار

احمد گل کار