دانلود آهنگ علیها گل لاله Aliha Gole Lale | mikhakflower

این هیبریدها با هدف ایجاد ساقه گل بلند، عطر خوب و محکمی ساقه ها برای مقاومت در برابر باد و باران تولید می شود. در واقع این هیبریدها حاصل کراس بین لاله های Red Emperor با دیگر لاله ها هستند. اما این رقم از لاله برای اولین بار توسط دکتر Lefeber در هلند تولید شد. این دکتر در موسسه تحقیقاتی واگنینگن یک لاین از این لاله قرمز رقم Red Impression را در رنگ های مختلف تولید کرد. با کاشت پیاز گل لاله قرمز رقم Red Impression تا حدود 5 سال شاهد رشد، نمو و گلدهی این گیاه خواهید بود.

  • پیازچه‌ها را در فاصله 15 تا 18 سانتی‎‌متری و در عمق 10 سانتی‌متری خاک بکارید.
  • لاله‌ها در اصل در کوه‌های معتدل و مراتع آسیای مرکزی و جنوب اروپا رشد می‌کردند.
  • این گیاه در آب و هوای موسمی یک ساله و در مناطق گرمتر دائمی است ،…
  • آنها اغلب دارای یک لکه رنگی متفاوت در قاعده ساق پا ها (گلبرگ ها و کاسبرگ ها) در داخل هستند.

لاله های قرمز یک هدیه عالی برای مناسبت روز ولنتاین هستند و همچنین حال و هوای بسیار رمانتیکی به شما می دهند. لاله‌ها معمولاً در اواخر زمستان یا اوایل بهار از زمین بیرون می‌آیند. اگر هوای معتدل غیر فصلی باعث رشد زودرس در زمستان شود، خطر آنقدر مجله خبری گل میخک که به نظر می رسد بزرگ نیست. لاله ها (و نرگس ها نیز) نسبتاً سرما را تحمل می کنند. با این حال، اگر دمای سرد زمستانی بازگردد، ممکن است رشد را به تاخیر بیندازد. برف در این مورد واقعا مفید است، زیرا می تواند شاخ و برگ را از سرمای شدید عایق کند.

http://architecton.ir

برای تغذیه لاله از کودهای نیتروژن بالا استفاده نکنید، گیاهان پیاز دار به نیتروژن بالا حساس هستند. دمای ایده آل برای رشد لاله دمای بین 15 تا 20 درجه سانتی گراد است. برای نگهداری این گیاه در منزل حتما گلدان را پشت پنجره ی جنوبی قرار بدید. رنگ صورتی در لاله نماد درک متقابل و نقطه نظرات مشترک است.

کاشت بذر مدت زمان زیادی(حدودا 5 سال) می‌خواهد و معمولا در منزل انجام نمی‌شود. این روش برای تولید واریته‌های جدید گل لاله کاربرد دارد. مثلا لاله قرمز نشان‌دهنده عشق، لاله زرد نشانه شادی، لاله سفید نشانه عذرخواهی و لاله بنفش نشانه وفاداری است.

چگونه گل مروارید رشد دهیم

برای رفع این مشکل گیاه را در محل پر نورتر قرار بدید و در فصل رشد از کودهای پتاسیم بالا و فسفر بالا استفاده کنید. البته کاشت بذر روش زمان بری است و برای کشت گیاه در فضای داخل منزل پیشنهاد نمی شود. تکثیر این گل هم می تواند از طریق بذر و هم ازطریق کاشت پیاز انجام شود.

برای نگهداری و تکثیر باید این موارد را در نظر داشت

توسط احمد گل کار

احمد گل کار