هودی مردانه Pull & Bear پوشاک مردانه -لباس زئوس

انواع پلیور مردانه یقه برگردان، یقه ایستاده، یقه هفت، یقه گرد، یقه اسکی، ژاکت یا کاردیگان، پلیور دورس و … در انواع جنس های کشمیری، پشمی، پنبه ای در سایت آی بولک موجود است که می توانید بعد از خواندن راهنمای سایزبندی مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید. در یک کمد لباس مردانه باید کت و پالتوهایی را کنار تی‌شرت و پولوشرت‌ ساده و اسپرت باشد. و همچنین شلوارهای پارچه‌ای، نخی و کتانی تکمیل‌کننده‌ی این لباس‌ها هستند. می توانید از اکسسوری هایی همچون یک جفت جوراب مردانهبا طرح و رنگ هماهنگ با کفش و لباس‌های‌تان می‌تواند نقش زیادی در یک استایل هارمونیک و جذاب داشته باشد.

مل اند موژ از جمله برندهای داخلی است که به تولید هودی مردانه ایرانی می‌پردازد و توانسته اعتماد مشتریان خود را در این زمینه جلب کند. با خرید سویشرت مردانه کلاهدار محدودیتی در ایجاد استایل مورد علاقه خود نخواهید داشت. این محصول از جنس دورس یا شمعی تولید می‌شود که بعضی مدل‌های ضخیم‌تر آن آستر دارد که گرمای بهتری دارد. این محصول علاوه بر کارایی، ظاهری بسیار جذاب و پرطرفدار دارد که می توان گفت غالب طرفداران سویشرت و هودی این مدل را از سایر مدل ها بیشتر می پسندند. سویشرت و هودی مردانه در فصل پاییز و روز های نه چندان سرد به تنهایی پوشیده می شود و در روز های زمستانی و سرد می توان آنرا زیر کاپشن خود پوشید. تنوع و رنگبندی زیاد این محصول شما را قادر می سازد تا با هر تیپ و استایلی،ست مورد علاقه خود را با یک سویشرت یا هودی مردانه جلوباز تکمیل کنید.

اگر دنبال لباسی شیک و گرم برای روزهای سرد سال هستید؛ بهتر از هودی مردانه پیدا نمی خرید هودی مردانه کنید. در حال حاضر هودی و سویشرت مردانه hoody جزو محبوب ترین و پرکاربردترین لباس های پاییزه و زمستانی به حساب می آیند. در بازار می توانید هودی های مردانه را در رنگ ها و طرح های متنوعی پیدا کنید. جالب است بدانید که در هر تیپ اسپرت و روزمره ای می توانید از سویشرت استفاده کنید.

هدی ها به صورت جلو بسته، زیپی و یا دکمه ای در بازار عرضه می شوند و البته سویشرت ها هم دارای چنین مدل های هستند اما اکثرا سویشرت های جلو بسته را می پسندند. اما اگر کیفیت پارچه ی هودی های تولید شده از جنس صد درصد پنبه و الیاف طبیعی باشند از نظر قیمت گران تر بوده دوام و طول عمر بیشتری دارند و هنگام پوشیدن عرق نمی کند و برای فرد حساسیت ایجاد نمی شود. یکی از تفاوت‌هایی که میان هودی و سویشرت وجود دارد، نوع پوشش آن‌ها است.

البته، حتی اگر نگران بهم ریختن موهای خود باشند، باز هم مشکلی ایجاد نمی کند. برای شما بهترین و پرفروش ترین هودی های سال 2020 را آماده کرده ایم که در صورت تمایل میتوانید آنها را بررسی کنید. سویشرت ها معمولا در موارد ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد اما هودی ها برای موارد روزمره، رسمیی و ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. کافیه غرفه‌ات رو ثبت کنی و محصولت رو درون غرفه‌ات بچینی تا مشتری‌ها پیدات کنن و بی‌مرز ازت خرید کنن.

این لباس چند تفاوت با سویشرت دارد که اگر دوست دارید آن ‌ها را بدانید، می ‌توانید ادامه‌ی این مطلب را مطالعه کنید. فروشگاه اینترنتی کاوالی مُد پس از استقبال بی نظیر کاربران اینستاگرام این مجموعه جهت سهولت خرید و اطلاع رسانی قیمت‌ها بوجود آمده است. در این فروشگاه کاربران عزیز میتوانند کمتر از چند دقیقه محصول یا محصولات مورد نیاز خود را انتخاب و سبد خرید انتخابی خود را پرداخت نمایند. راهکاری بی نظیر جهت دریافت اطلاعات محصولات، انتخاب سایز و رنگ از میان محصولات موجود و پرداخت آنلاین. برند کانادایی Reigning Champ که محصولات اسپورت جذاب و لوکس تولید می‌کند، در تولید لباس‌های اسپورت درجه یک نیز مشهور و متخصص است. اینگونه لباس‌های اسپورت قابلیت پوشیدن در داخل و خارج از باشگاه را دارند.

این لباس کلاسیک جذابیت و زیبایی قابل توجهی دارد به همین منظور قیمت آن رو به افزایش است. هودی و سوییشرت محصول اصلی تمامی برندهای تولید پوشاک ورزشی است. در میان رقابت برندهای نام آشنای پوشاک ورزشی خارجی، برندهای داخلی هم توانسته‌اند اعتبار لازم را در میان طرفدارانشان کسب کنند.

علاقمندان به استایل های شیک و امروزی می توانند از انواع هودی چهارخانه، هودی جین، خزدار، ورزشی، کلاه دار، بدون کلاه، مخمل کبریتی، آستین حلقه ای و… متناسب با سبک پوشش خود بهره مند شوند. در میان انواع هودی مردانه یکی از پرطرفدارترین آن ها هودی چریکی است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سویشرت و هودی دو مدل از لباس ‌هایی است که در میان جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است. هودی مردانه در رنگ‌ ها و طرح ‌های مختلفی تولید می ‌شود و مناسب فصل پاییز و زمستان است. طراحی این لباس به گونه ‌ای است که با پوشیدن آن هم می ‌توان گرم شد و هم احساس راحتی کرد.

هودی مردانه Pull & Bear پوشاک مردانه -لباس زئوس

توسط احمد گل کار

احمد گل کار