اتاق فرار اسکیپ روم بازی اتاق فرار

از کابین‌های خزنده گرفته تا تجربه‌های گرگینه، یک بازی برای همه وجود دارد. شما در اتاق فرار اسکیپ چلنج با بازی‌های ترسناک و با محتوای انتقادی روبه‌رو می‌شوید که بتوانید در کنار دوستان و خانواده خود لحظات مفرح و سراسر هیجان را تجربه کنید. شما می‌توانید با بازی در مجموعه اسکیپ چلنج توانایی‌های خود را در معرض آزمون گذاشته و خودتان را بهتر بشناسید. مدت‌زمان اتاق فرار اسکیپ چلنج ۶۰ دقیقه است و مخاطب آن آقایان و بانوان هستند. بازی و تفریح در اتاق فرار ایکس اسکیپ سالم و دوست‌داشتنی بوده و برای خانواده‌ها، دوستان، همکلاسی‌ها و همکاران تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیزی را به دست خواهد داد. مخاطب این بازی آقایان و بانوان‌اند و تعداد نفرات هم از ۴ تا ۸ نفر است.

شما در این سبک از اسکیپ روم ها در محیطی راز آلود قرار می‌گیرید و باید کاملا ریزبین شوید تا رازی که برای کشف آن در این محیط قرار گرفته‌اید را برملا کنید. این راز می‌تواند هرچیزی اعم از گم شدن وسیله‌ و یا فردی با ارزش باشد تا هر مسئله رازآلود دیگری که شما را کنجکاو کند. در این سبک سناریو اسکیپ روم شما یا باید جاسوسی را دستگیر کنید یا خودتان باید برای نجات از وضعیتی که در آن هستید برای فردی یا گروهی جاسوسی کنید. بازیکنان در بازی پینت بال برای موفقیت می بایست یک استراتژی مشخص برای حمله کردن و دفاع کردن را دنبال کنند و هریک از بازیکنان با توجه به قدرت بدنی در فضایی از بازی قرار می گیرد و پشت یکی از موانع موجود در بازی پنهان می شود. هریک از بازیکنان که مورد اصابت گلوله قرار بگیرد از بازی خارج می شود و صبر می کند تا بازیکنان همگروهی و یا گروه مقابل نیز تک تک از بازی حذف شوند. پس از حذف تمام بازیکنان یک دست از بازی تمام شده و یک پوئن برای تیم برنده در نظر گرفته می شود.

بعضی سایت‌ها مانند فروش بلیط هواپیما، به طور تخصصی فروش اتاق فرار همه شرکت‌ها را بر عهده دارند که به آن Escape room directories گفته می‌شود. یک نمونه سایت دایرکتوری اتاق فرار nowescape است که می‌توانید با روال کار آن آشنا شوید. خیلی از مردم درکی از اتاق فرار ندارند، شما می‌توانید یک اتاق فرار ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ای رایگان بسازید که حتی قابل حمل در نمایشگاه‌ها هم باشد. بیشتر طرفداران این بازی‌ها، افراد جوان هستند به طوری که حتی این مینی گیم در یک ماشین ون نزدیک به مدرسه یا محوطه دانشگاه هم قابل اجرا است.

گام سوم : طراحی سناریو

ابتدا با جست‌ و جویی ساده در اینترنت یا پرس‌ و جو از کسی که اسکیپ روم های متفاوتی را تجربه کرده است، سناریو مورد علاقه‌تان اتاق فرار طهران ۱۳۴۶ را پیدا می‌کنید. در پینت بال از اسلحه های مخصوص برای شلیک کردن استفاده می شود که این اسلحه ها دارای فشنگ های رنگی با رنگ های خوراکی می باشند، پس از اصابت فشنگ به هریک از بازیکنان فشنگ منفجر شده و لباس بازیکنی که مورد اصابت قرار گرفته رنگی می شود. چه از راه دور کار کنید یا فقط از یک برنامه چت تیمی برای هماهنگی کسب و کار استفاده کنید، باید از یک برنامه… ۱- شما نمی‌توانید نشان دهید که داخل اتاق فرار چه می‌گذرد، تهیه عکس یا تبلیغات اتاق فرار برای ترغیب مشتری کاری دشوار محسوب می‌شود.

  • بازی از این قرار است که شما و همراهانتان در یک شب بارانی در شهر مونرو برای گذران آخر هفته به خارج از شهر رفته‌اید.
  • اتاق فرار یک بازی ماجراجویی فیزیکی است که شرکت‌کنندگان آن باید مجموعه‌ای از معماها و پازل‌ها را حل کنند تا به هدف مورد نظر برسند.
  • هر مشتری تنها یک بار می‌تواند از اتاق فرار استفاده کند و پس از استفاده، دیگر کارآیی برای آن مشتری ندارد و گاهی اوقات صاحبان اتاق فرار مجبور به تغییر بازی‌های قدیمی می‌شوند.
  • شما باید چالش‌هایی را که با آن مواجه می‌شوید بگذرانید و معماها را حل کنید.

تجربه مکانی هیجان‌انگیز و شبیه به آنچه در بازی‌های ویدئویی و فیلم‌ها دیده‌اید را این بار به‌طور واقعی و به‌همراه دوستان و خانواده‌تان در اتاق فرار اپیک اسکیپ به دست خواهید آورد. سناریوی بازی در این مجموعه به‌ این صورت است که طوفانی سنگین سبب می‌شود زندگی مردم شهر کوچکی به‌ نام مین که در حوالی کوهستان زندگی می‌کنند از هم بپاشد. شما به‌عنوان بازیکن این بازی پس از وقوع طوفان به‌طرف شهر حرکت می‌کنید تا از فروشگاه شهر مقداری خرید کنید.

عضو بالاترین نیستید؟

آیا تا به حال یک بازی اتاق فرار را به صورت آنلاین بازی کرده اید؟ جالب ترین معمایی که در آن بازی با آن برخورد کردید چه بود؟ نظرات خود را با ما در نظرات زیر به اشتراک بگذارید . این دقیقا همان چیزی است که در هیجان فیلم های پلیسی، خود را جای نقش اصلی بازی می‌دانیم و فکر می‌کنیم بهترین گزینه را برای فرار انتخاب نکرده است. شما در این سبک سناریو اتاق فرار باید از دست قاتل یا جن فرار کنید. بی‌شک برای یک بار هم شده اگر می‌خواهید ترس و هیجان واقعی را تجربه کنید، این سبک سناریو را از دست ندهید. حدود 15 سال پیش، قبل از این که اتاق‌ فرار (اسکیپ روم) وجود داشته باشد، در کشورهای دیگر تئاتر و مراکز تفریحی وجود داشت که کمی ترسناک و هیجان انگیز بودند ولی هیچکدام به این شکل واقعی و پرهیجان نبودند.

اتاق فرار (اسکیپ روم) چیست؟

خیانت قطعاً از جنبه پیچیده است و ممکن است عناصر ترسناک برای بازیکنان جوان خیلی ترسناک باشد. من تقریباً سه سال است که بازی پایه را در اختیار دارم و هنوز همه 50 تعقیب را تکمیل نکرده ام ، البته این مورد نیز وجود دارد یک بسته الحاقی برای بازیکنان مکرر. اتاق فرار (اسکیپ روم) چیست؟به طور کلی اسکیپ روم فضایی است که شما با شرکت کنندگان دیگر در فضایی قرار می‌گیرید و در مدت زمان مشخص با حل معما و پازل باید خودتان را نجات دهید و از آن فضای دلهره آور خارج شوید. شما باید سناریو چند اتاق فرار را بررسی کvni و در نهایت تصمیم بگیرید که یکی از آن‌ها را تجربه کنید.

اتاق فرار اسکیپ روم بازی اتاق فرار

توسط احمد گل کار

احمد گل کار